Thursday, June 25, 2009

...soal hati...

Ya Allah...banyaknye persoalan bermain kat dalam kepala otak aku ni!!! Aku nak tanya soalan nih. Dan aku nak ada orang tolong jawabkan. Tapi sekarang tak boleh. Haaaa...now you know what I mean or not? Nak tanya, tapi belum sampai masa. Yang pening kepalanya, akuuu jugak!

I have some serious questions and I need some serious answers. Jawab dengan jujur dan ikhlas dari hati. Bukan sebab nak jaga hati aku. Ni untuk mengurangkan beban hati aku la nih. Soalnya hati...bla, bla, bla...Walaupun pada hakikatnya, kebenaran itu memang menyakitkan.

Nak tak nak pun, aku kena terima :((

2 comments:

f@nna said...

Soalnya hati, sukar di mengerti
Apa terjadi di luar kawalan diri
Entah mengapa sejak bersua
Aku dilanda resah
Kau mewarnai mimpiku
Ku dalam igauan rindu

heheh sori la kalau takde kene mengene ;p teringat lagu ni bile tengok title tu ;)

ape pun nanie sabar yo.selalunye mesti worth it kan kalau sabar :)

elanie*Q said...

f@nna: yep, maybe berbaloi kot soal hati ni kalo byk bersabar. Wait + see je la:)

erm, agak sesuai jugak kot lagu tu. tapi nanie tak ingat lirik dia, tu yg tulis bla, bla, bla tu..hihi

tq! ;)